Νικητές 1ου Διαγωνισμού ideatree 2014

ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: ΔΙΑΘΕΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ GEOMISO

Ιάκωβος Αντώνιος, Καραΐσκος Γεώργιος, Καρακίτσιος Παναγιώτης, Κορλού Σοφία, Κουμαντάκης Δημήτριος – Νικόλαος, Λεοντάρης Αθανάσιος

Το GeomIso, το πρώτο ελληνικό και ένα από τα ελάχιστα παγκοσμίως λογισμικά IGA, συνιστά ισχυρό εργαλείο υπολογιστικής μηχανικής και γεωμετρίας στην υπηρεσία ερευνητή, επαγγελματία μηχανικού και σχεδιαστή (στατική και αντισεισμική ισογεωμετρική ανάλυση, ακριβής αποδοτικός σχεδιασμός με NURBS, TSPLines).

ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: TUTORIZON

Γαβριλάκης Φίλιππος, Μουζακίτης Άγγελος, Rosca Sergiu

Το Tutorizon είναι μια online πλατφόρμα που συνδέει μαθητές και τους γονείς τους με ποιοτικούς καθηγητές μέσης εκπαίδευσης, ξένων γλωσσών και ανώτατης εκπαίδευσης. Λύνει έτσι το πρόβλημα μιας μεγάλης μερίδας μαθητών ή γονέων που δυσκολεύονται να βρουν και να συγκρίνουν εκπαιδευτικούς μέσω των παραδοσιακών μεθόδων ενώ από την άλλη, δίνει μια ποιοτικότερη και, εν τέλει, οικονομικότερη μέθοδο εύρεσης μαθητών στους εκπαιδευτικούς.

ΤΡΙΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: GROUPARTIA

Γιαννακόπουλος Γιώργος, Πασχαλίδης Εύδοξος

Η Groupartia φιλοδοξεί να γίνει η πρώτη ηλεκτρονική εταιρεία στην Ελλάδα με αντικείμενο τις ομαδικές αγορές για επιχειρήσεις. Σκοπός της πρότασης είναι η ενώση της αγοραστικής δύναμης (κυρίως) μικρομεσαίων επιχειρήσεων με κοινές ανάγκες προμηθειών.

ΤΕΤΑΡΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: SPEAKERZEN

Κούτση Φιορεντίνα, Κυριακάκης Μανώλης, Ροσσολάτος Νίκος, Σοφιανός Ιωάννης, Τριανταφυλλάκης Αθανάσιος

Το SpeakerZen είναι ένα mobile web-app που απευθύνεται σε ομιλητές και οργανωτές συνεδρίων. Ο ομιλητής χρησιμοποιώντας το SpeakerZen παίρνει real-time, αντικειμενικό (ανώνυμο) feedback για την ομιλία του, ενώ μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το SpeakerZen ως branding tool, αφού μπορεί μέσω της εφαρμογής να αυξήσει την προβολή του μέσω των social media, αλλά και να έρθει σε επαφή με το κοινό του ή πελάτες που πιθανόν παρακολουθούν την ομιλία του (lead generation).

ΠΕΜΠΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: MANA ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΤΡΟΦΗ

Παναγιώτου Κυριακή

Η πρόταση έχει σαν αντικείμενο δραστηριότητας παιδικές τροφές σε βαζάκια για την βρεφική ηλικία μετά τους πρώτους έξι μήνες που προς το παρόν δεν υπάρχουν στην Ελλάδα

ΕΚΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: WEBERGON

Μαρουλάς Βασίλειος, Μαρουλάς Νικόλαος, Χαλκίδη Σοφία

Η ιδέα βασίζεται στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής που θα απλοποιήσει τη χρήση του διαδικτύου και θα αυξήσει την κερδοφορία των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. Οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από ευχαριστημένους επισκέπτες που θα «αγοράζουν» και δε θα εγκαταλείπουν  τις ιστοσελίδες τους νωρίς.

ΕΒΔΟΜΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: NOODIO

Βαρακλιώτης Χριστόφορος, Δημητριάδης Χριστόφορος, Λεούσης Απόστολος, Νανάς Νικόλαος, Στεργίου Ανάργυρος

Το NOODIO έχει σχεδιαστεί ως Διαδικτυακή Πλατφόρμα προσβάσιμη απο υπολογιστή (σύντομα απο κινητό) μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο προώθησης από νέους/ανερχόμενους μουσικούς/συγκροτήματα και εργαλείο ανακάλυψης από φίλους της μουσικής, με έμφαση στην τοπικότητα.

ΟΓΔΟΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: ΦΥΤΕΜΕΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ

Κατσουλάκου Σταυρούλα, Λαμπράκη Ελένη, Μπουραντάς Χρήστος, Παπαθανασίου Ιωάννης

Σάββα Μυρτώ

Στόχος της συγκεκριμένης ιδέας, είναι η αξιοποίηση της υφιστάμενης και η ανάπτυξη περαιτέρω τεχνογνωσίας σχετικά με το σχεδιασμό, την διαχείριση και τις επιδράσεις πράσινων κατασκευών σε αστικά τοπία και κτήρια.

Υπό την Αιγίδα

ministry_logo